"Tu esti iubirea mea, imi deschid inima in fata ta."

duminică, 10 februarie 2013

"1000 de cuvinte" cu Eddy Murphy



Daca as fi stiut ca te vad pentru ultima si ca acelea sunt ultimele minute petrecute impreuna, te-as fi imbratisat atat de strans incat sa fii una cu mine pentru eternitate.
Daca as fi stiut ca stand pe peron te salut pentru ultima data, mi-as fi intins mana pana in adancul fiintei tale ca sa iti tin inima in palma mea pentru totdeauna.
Daca as fi stiut ca-ti aud soaptele pentru ultima data, ti-as fi inregistrat vocea in sufletul meu pentru a o asculta la infinit.
Dar ieri stiam sa ma exprim doar prin cuvinte, insa astazi sunt mai aproape de mine ….. fara prea multe cuvinte.

Recomand filmul "A thousand words", cu Eddy Murphy


http://filmehd.net/a-thousand-words-2012-filme-online.html
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu