"Tu esti iubirea mea, imi deschid inima in fata ta."

luni, 22 octombrie 2012

Cauzele mentale ale bolilor - litera E

Pentru a elimina permanent o boala sau o afectiune, este necesar sa lucram pentru dizolvarea cauzei ei mentale. De-a lungul timpului intelegem ca nici o boala nu apare in viata noastra daca nu exista o nevoie pentru ea. Daca nu am avea aceasta nevoie, boala nu ar putea aparea.

Simptomele exterioare nu sunt decat niste efecte.

Principalele tipare mentale care stau la baza majoritatii bolilor sunt: mania, vinovatia, resentimentele, tendinta de a critica.

Ceea ce vom prezenta mai jos reprezinta un ghid util, oferit de Louise L. Hay pentru a ne vindeca corpul.
 
Echilibru (pierderea)
Cauzele probabile: Gandire haotica, incapacitatea de a te focalize.
Noul tipar de gandire: Ma simt centrat si in siguranta. Accept perfectiunea vietii mele. Totul este bine.

Eczema
Cauzele probabile: Antagonism puternic. Eruptie mental.
Noul tipar de gandire: Armonia si pacea, iubirea si bucuria ma inconjoara de pretutindeni si salasluiese inlauntrul meu. Sunt in siguranta.

Edem
Cauzele probabile: La ce sau la cine nu doresti sa renunti?
Noul tipar de gandire: Renunt de bunavoie la trecutul meu. Ma simt in siguranta atunci cand renunt la el. In sfarsit, m-am eliberat.

Emfizem
Cauzele probabile: Teama de a inspira (accepta) viata. Te simti nevrednic sa traiesti.
Noul tipar de gandire: Este dreptul meu prin nastere sa traiesc plenar si liber. Iubesc viata. Ma iubesc pe mine insumi.

Endometrioza
Cauzele probabile: Nesiguranta, dezamagire si frustrare. Inlocuirea iubirii de sine cu zaharul. Acuzatii aduse altora.
Noul tipar de gandire: Sunt puternica si dorita. Este minunat sa fii femeie. Ma iubesc pe mine insami si ma simt implinita.

Epilepsie
Cauzele probabile: Simtul persecutiei. Respingerea vietii. Senzatia de conflict puternic. Vointa indreptata impotriva propriului sine.
Noul tipar de gandire: Optez pentru a privi viata ca fiind eterna si plina de bucurie. Eu insumi sunt etern, impacat si fericit.

Eructatie (ragaiala)
Cauzele probabile: Teama. Inghitirea experientelor vietii fara a le digera.
Noul tipar de gandire: Am timpul si spatial necesar pentru tot ceea ce imi propun sa fac. Sunt impacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu