"Tu esti iubirea mea, imi deschid inima in fata ta."

luni, 15 octombrie 2012

Cauzele mentale ale bolilor - litera D


Pentru a elimina permanent o boala sau o afectiune, este necesar sa lucram pentru dizolvarea cauzei ei mentale. De-a lungul timpului intelegem ca nici o boala nu apare in viata noastra daca nu exista o nevoie pentru ea. Daca nu am avea aceasta nevoie, boala nu ar putea aparea.

Simptomele exterioare nu sunt decat niste efecte.

Principalele tipare mentale care stau la baza majoritatii bolilor sunt: mania, vinovatia, resentimentele, tendinta de a critica.

Ceea ce vom prezenta mai jos reprezinta un ghid util, oferit de Louise L. Hay pentru a ne vindeca corpul.


Dementa
Cauzele probabile: Refuzul de a accepta lumea asa cum este. Lipsa de speranta si manie.
Noul tipar de gandire: Sunt la locul potrivit pentru mine. Ma simt intotdeauna in siguranta.

Dependente
Cauzele probabile: Fuga de sine. Teama. Faptul ca nu stii cum sa te iubesti pe tine insuti.
Noul tipar de gandire: Descopar acum cat de minunat sunt. Optez pentru a ma iubi si pentru a ma bucura de mine insumi.

Depresie
Cauzele probabile: Mania in fata ideii ca nu ai dreptul de a-ti indeplini dorintele. Lipsa de speranta.
Noul tipar de gandire: Depasesc acum temerile si limitarile specifice celorlalti oameni. Imi creez propria viata.

Deviatie de disc
Cauzele probabile: Te simti complet nesustinut de viata. Indecis.
Noul tipar de gandire: Viata imi sustine toate gandurile. De aceea, ma iubesc si ma aprob pe mine insumi. Totul este bine.

Diabet
Cauzele probabile: Ganduri excesive legate de ceea ce ar fi putut sa fie. Dorinta uriasa de a controla. Tristete profunda. Absenta oricarei dulceti a vietii.
Noul tipar de gandire: Acest moment este plin de fericire. Optez acum pentru a experimenta dulceata momentului present.

Diaree
Cauzele probabile: Teama. Respingere. Fuga.
Noul tipar de gandire: Procesele de ingerare, de asimilare si de eliminare se armonizeaza perfect in cazul meu. Sunt impacat cu intreaga viata.

Dismenoree
Cauzele probabile: Manie fata de sine. Ura fata de propriul corp sau fata de propria feminitate.
Noul tipar de gandire: Imi iubesc corpul. Ma iubesc pe mine insami. Imi iubesc ciclurile menstruale. Totul este bine.

Durere
Cauzele probabile: Vinovatie. Vinovatia doreste intotdeauna sa fie pedepsita.
Noul tipar de gandire: Ma eliberez plin de iubire de trecut. Ii eliberez astfel pe ceilalti oameni din trecutul meu si ma eliberez inclusiv pe mine. In acest moment, inima mea este linistita.

Dureri de cap
Cauzele probabile: Invalidarea propriului sine. Autocritica. Teama.
Noul tipar de gandire: Ma iubesc si ma aprob pe mine insumi prin ochii iubirii. Sunt in siguranta.

Dureri de gat
Cauzele probabile: Cuvinte de furie neexprimate. Incapacitatea de a spune ce vrei.
Noul tipar de gandire: Ma eliberez de toate restrictiile. Ma simt liber sa fiu eu insumi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu