"Tu esti iubirea mea, imi deschid inima in fata ta."

marți, 9 octombrie 2012

Cauzele mentale ale bolilor - litera C


Pentru a elimina permanent o boala sau o afectiune, este necesar sa lucram pentru dizolvarea cauzei ei mentale. De-a lungul timpului intelegem ca nici o boala nu apare in viata noastra daca nu exista o nevoie pentru ea. Daca nu am avea aceasta nevoie, boala nu ar putea aparea.

Simptomele exterioare nu sunt decat niste efecte.

Principalele tipare mentale care stau la baza majoritatii bolilor sunt: mania, vinovatia, resentimentele, tendinta de a critica.

Ceea ce vom prezenta mai jos reprezinta un ghid util, oferit de Louise L. Hay pentru a ne vindeca corpul.

Canal dentar
Cauzele probabile: “Nu pot sa ingjit nimic sip e nimeni.” Convingerile de baza sunt complet distruse.
Noul tipar de gandire: Imi creez un fundament ferm pentru mine si pentru viata mea. Imi aleg numai convingerile care ma spirjina si ma ajuta sa fiu fericit.

Cancer
Cauzele probabile: Rana sufleteasca profunda. Resentimente de lunga durata. Secrete ascunse si profund dureroase, care ranesc identitatea de sine. Ura veche. “Ce rost mai are?”
Noul tipar de gandire: Ma iert plin de iubire si ma eliberez de trecut. Optez pentru a ma bucura de viata. Ma iubesc si ma aprob pe mine insumi.

Candida
Cauzele probabile: Confuzie. Frustrare si manie accumulate. Neincredere in relatii. Ceri foarte mult de la o relatie si de la viata, dar nu oferi aproape nimic.
Noul tipar de gandire: Imi acord permisiunea de a fie eu insumi. Merit tot ce este mai bun in viata. Ma iubesc si ma aprob pe mine insumi, dar si pe ceilalti.

Cataracta
Cauzele probabile: Incapacitatea de a privy inainte cu bucurie. Viitor intunecat.
Noul tipar de gandire: Viata este eternal si plina de iubire. Anticipez cu bucurie fiecare moment din viitor.

Ceafa probleme
Cauzele probabile: Refuzul de a vedea si celelalte fatete ale unei probleme. Incapatanare. Inflexibilitate.
Noul tipar de gandire: Sunt flexibil. Sesizez toate fatetele unei problem. Exista nenumarate modalitati de a privi lucrurile si de a actiona. Sunt in siguranta.

Celulita
Cauzele probabile: Manie acumulata si autopedepsire.
Noul tipar de gandire: Ii iert pe ceilalti. Ma iert pe mine insumi. Ma simt liber sa iubesc sis a ma bucur de viata.

Caderea parului. Chelie
Cauzele probabile: Teama, tensiune. Incercarea de a control totul. Neincredere in viata.
Noul tipar de gandire: Sunt in siguranta. Ma iubesc si ma aprob pe mine insumi. Am incredere in viata.

Chisturi
Cauzele probabile: Rularea la infinit a vechiului film dureros al propriei vieti. Zgandarirea ranilor sufletesti. Falsa crestere.
Noul tipar de gandire: Filmul pe care il derulez in mintea mea este minunat, pentru ca asa doresc eu sa fie. Ma iubesc pe mine insumi.

Circulatie (probleme)
Cauzele probabile: Simbolizeaza capacitatea de a simti si de a-ti exprima emotiile intr-o maniera pozitiva.
Noul tipar de gandire: Ma simt liber sa imi pun in circulatie iubirea si fericirea in toate domeniile vietii mele. Iubesc viata.

Colesterol
Cauzele probabile: Infundarea canalelor bucuriei. Teama de acceptare a bucuriei.
Noul tipar de gandire: Optez pentru a iubi. Canalele bucuriei sunt larg deschise in interiorul meu. Ma simt in siguranta atunci cand primesc ceva de la viata.

Colici
Cauzele probabile: Nesiguranta. Simbolizeaza usurinta cu care te eliberezi de trecut.
Noul tipar de gandire: Fac parte integranta din ritmul si din fluxul vietii. Tot ce exista in viata mea se integreaza in ordinea divina.

Colita spastica
Cauzele probabile: Teama de eliberare. Nesiguranta.
Noul tipar de gandire: Viata mi se pare sigura. Viata va avea grija sa imi ofere intotdeauna tot ce am nevoie. Totul este bine.

Coloana vertebrala
Cauzele probabile: Suportul flexibil al vietii.
Noul tipar de gandire: Sunt sustinut de viata.

Colon
Cauzele probabile: Teama de eliberare (de renuntare, de eliminare). Cramponare de trecut.
Noul tipar de gandire: Renunt cu usurinta la toate lucrurile (situatiile, persoanele) de care nu mai am nevoie. Trecutul nu mai exista. Sunt liber.

Coma
Cauzele probabile: Teama. Dorinta de a scapa de ceva sau cineva.
Noul tipar de gandire: Te inconjuram cu iubire. Te simti in siguranta in mijlocul nostrum. Iti cream spatial privat necesar pentru a te vindeca.

Conjunctivita
Cauzele probabile: Manie si frustrare in fata lucrurilor pe care le privesti.
Noul tipar de gandire: Privesc prin ochii iubirii. Exista cu siguranta o solutie armonioasa, iar eu o accept in acest moment.

Constipatie
Cauzele probabile: Refuzul de a renunta la vechile idei. Cramponarea de trecut. Uneori avaritie, zgarcenie.
Noul tipar de gandire: Pe masura ce ma eliberez de trecut, viata mea patrunde noul, cu toata prospetimea si vitalitatea lui. Ii permit vietii sa curga liber prin mine.

Cosuri
Cauzele probabile: Mici izbucniri de manie.
Noul tipar de gandire: Imi calmez gandurile si ma inseninez.

Crampe abdominale
Cauzele probabile: Teama. Oprirea procesului.
Noul tipar de gandire: Am incredere in procesul vietii. Sunt in siguranta.

Creier (tumoare)
Cauzele probabile: Convingeri incorecte. Incapatanare. Refuzul de a-ti schimba vechile tipare mentale.
Noul tipar de gandire: Este usor sa imi reprogramez computerul mintii. Viata inseamna schimbare, iar mintea mea se reinnoieste incontinuu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu