"Tu esti iubirea mea, imi deschid inima in fata ta."

marți, 2 octombrie 2012

Cauzele mentale ale bolilor - litera B

Pentru a elimina permanent o boala sau o afectiune, este necesar sa lucram pentru dizolvarea cauzei ei mentale. De-a lungul timpului intelegem ca nici o boala nu apare in viata noastra daca nu exista o nevoie pentru ea. Daca nu am avea aceasta nevoie, boala nu ar putea aparea.

Simptomele exterioare nu sunt decat niste efecte.

Principalele tipare mentale care stau la baza majoritatii bolilor sunt: mania, vinovatia, resentimentele, tendinta de a critica.

Ceea ce vom prezenta mai jos reprezinta un ghid util, oferit de Louise L. Hay pentru a ne vindeca corpul.


Balbaiala
Cauzele probabile: Nesiguranta. Incapacitatea de a te exprima. Nu esti (sau nu ai fost) lasat sa plangi.
Noul tipar de gandire: Ma simt liber sa imi exprim punctul de vedere. Ma simt in siguranta atunci cand ma exprim. Comunic numai din perspectiva iubirii.

Basici (Arsuri)
Cauzele probabile: Rezistenta. Lipsa protectiei emotionale. Manie otravita datorata nedreptatilor personale suferite.
Noul tipar de gandire: Ma las dus de valul vietii si imi accept noile experiente fara opozitie. Totul este bine. Ma eliberez de trecut si ii permit timpului sa imi vindece fiecare domeniu al vietii.

Bataturi
Cauzele probabile: Absenta bucuriei in fata experientelor vietii. Concepte si idei rigide. Teama solidificata. Zone mentale rigidizate. Cramponarea incapatanata de durerile trecutului.
Noul tipar de gandire: Aleg sa ma deschid cu bucurie in fata noilor experiente ale vietii. Ma simt in siguranta atunci cand accept si atunci cand experimentez idei noi. Sunt deschis si receptive in fata oricarei schimbari in bine. Ma deplasez inainte. M-am eliberat de trecut. Sunt in siguranta. Sunt liber.

Boala lui Alzheimer
Cauzele probabile: Refuzul de a accepta lumea asa cum este. Neputinta si lipsa de speranta. Manie.
Noul tipar de gandire: Exista intotdeauna noi modalitati minunate de a experimenta vita. Ma iert pe mine insumi si ma eliberez de trecut. Optez pentru a-mi trai cu bucurie viata.

Boala lui Parkinson
Cauzele probabile: Teama si dorinta intensa de a controla totul si pe toata lumea.
Noul tipar de gandire: Ma relaxez stiind ca sunt in siguranta. Viata ma sustine si am incredere in ea.

Boli cronice
Cauzele probabile: Refuzul de a te schimba. Teama de viitor. Faptul ca nu te simti in siguranta.
Noul tipar de gandire: Imi propun sa ma schimb si sa cresc. Imi creez acum un viitor sigur, diferit de momentul prezent.

Boli venerice
Cauzele probabile: Vinovatie sexuala. Nevoia de autopedepsire. Convingerea ca organele genitale sunt ceva murdar si pacatos. Abuzarea unei alte persoane..
Noul tipar de gandire: Imi accept cu bucurie si cu iubire propria sexualitate si toate expresiile ei. Imi accept numai acele ganduri care ma sustin si care ma fac sa ma simt bine.

Brat(e)
Cauzele probabile: Simbolizeaza capacitatea de a sustine experientele vietii.
Noul tipar de gandire: Imi imbratisez si imi sustin plin de iubire toate experientele. Ma bucur de ele.

Bronsita
Cauzele probabile: Discordie in mediul familial. Certuri si tipete. Uneori o tacere excesiva.
Noul tipar de gandire: Declar ca traiesc in pace si in armonie. Aceasta se reflecta deopotriva in interiorul si in exteriorul meu. Totul este bine.

Bulimie
Cauzele probabile: Teroare si lipsa de speranta. Lipsa totala de control. Acumularea urii de sine, urmata de purgatia ei.
Noul tipar de gandire: Sunt iubit, sustinut si hranit de viata insasi. Sunt in siguranta atunci cand traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu