"Tu esti iubirea mea, imi deschid inima in fata ta."

joi, 27 septembrie 2012

Cauzele mentale ale bolilor - litera A





Pentru a elimina permanent o boala sau o afectiune, este necesar sa lucram pentru dizolvarea cauzei ei mentale. De-a lungul timpului intelegem ca nici o boala nu apare in viata noastra daca nu exista o nevoie pentru ea. Daca nu am avea aceasta nevoie, boala nu ar putea aparea.

Simptomele exterioare nu sunt decat niste efecte.

Principalele tipare mentale care stau la baza majoritatii bolilor sunt: mania, vinovatia, resentimentele, tendinta de a critica.

Ceea ce vom prezenta mai jos reprezinta un ghid util, oferit de Louise L. Hay pentru a ne vindeca corpul.

Abcese
Cauzele probabile: Ganduri  recurente referitoare la rani sufletesti vechi, sarcasm, ganduri de razbunare.
Noul tipar de gandire: Ma eliberez de aceste ganduri. Trecutul nu mai exista. Sunt impacat.

Accident cerebral, atac vascular
Cauzele probabile: Renuntare la lupta. Rezistenta. “Mai bine mor decat sa ma schimb.” Respingerea vietii.
Noul tipar de gandire: Viata inseamna schimbare. Ma adaptez cu usurinta la nou. Accept viata. Imi accept deopotriva trecutul, prezentul si viitorul.

Ameteala (vertij)
Cauzele probabile: Gandire haotica, nefocalizata. Refuzul de a privi realitatea in fata.
Noul tipar de gandire: Sunt profund si impacat cu viata mea. Ma simt in siguranta atunci cand ma bucur de viata.

Anemie
Cauzele probabile: Atitudine de tip: “Da dar…” Absenta bucuriei de a trai. Teama de viata. Faptul ca nu te simti suficient de bun.
Noul tipar de gandire: Ma simt in siguranta atunci cand ma bucur de fiecare domeniu al vietii mele, iubesc viata.

Anxietate
Cauzele probabile: Neincredere in viata.
Noul tipar de gandire: Ma iubesc si ma aprob pe mine insumi. Am o incredere deplina in viata. Ma simt in siguranta.

Apatie
Cauzele probabile: Rezistenta in fata emotiilor. Refuzul de a-ti accepta sinele. Teama.
Noul tipar de gandire: Ma simt in siguranta in mijlocul emotiilor mele. Ma deschid in fata veitii. Imi propun sa experimentez plenar viata.

Arterioscleroza
Cauzele probabile: Rezistenta, tensiune. Ingustime mental. Refuzul de a vedea binele din viata ta.
Noul tipar de gandire: Sunt plin de bucurie. Bucuria curge prin mine cu fiecare bataie a inimii mele.

Astm
Cauzele probabile: Iubire sufocanta. Incapacitatea de a respire pentru sine. Senzatia ca esti tinut cu capul sub apa. Lacrimi reprimate.
Noul tipar de gandire: Ma simt in siguranta, asa ca preiau controlul asupra propriei mele vieti. Optez pentru a fi liber.

Atac cerebral
Cauzele probabile: Fuga de familie, de sine sau de viata.
Noul tipar de gandire: Ma simt acasa in Univers. Ma simt in siguranta si inteles.

Atacuri de axfixiere
Cauzele probabile: Teama. Incapacitatea de a avea incredere in viata. Blocaj la nivelul amintirilor din copilarie.
Noul tipar de gandire: Ma simt in siguranta si imi propun sa ma maturizez. Lumea in care traiesc este sigura. Sunt in siguranta.

Artrita
Cauzele probabile: Te simti neiubit. Criticism, resentimente.
Noul tipar de gandire: Eu sunt iubire. Optez pentru a ma iubi si pentru a ma accepta asa cum sunt. Ii privesc pe ceilalti in lumina iubirii.

Anorexie
Cauzele probabile: Negarea de sine. Teama extrema, ura si respingere extrema de sine.
Noul tipar de gandire: Ma simt in siguranta sa fiu eu insumi. Sunt minunat exact asa cum sunt. Optez pentru viata. Optez pentru bucurie si pentru acceptarea de sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu